Fikk en mail fra Redhat sin bugzilla - noen der er tydeligvis temmelig bekymret ang. status på norsk oversettelse av OpenOffice...
https://bugzilla.redhat.com/bugzilla/show_bug.cgi?id=137487
Kyrre Ness Sjøbæk
Wohoo! Igang med å pusse opp norsk-bokmål oversettelse av Gaim :P