Hei!
Jeg prøvde å oversette noen linjer på et par av programmene fra gnome cvs og lurte på hvor jeg skulle sende dem. Har prøvd å sendt dem til kmaraas@broadpark.no, men har ikke fått noe svar i løpet av tre-fire dager. Nå kan det jo hende han er på ferie, men det er også mulig at jeg ikke har helt forstått prosedyren. Hvis noen kunne avklare litt, så ville det vært veldig greit.
Hilsen en veldig ivrig Kristian.