Hei!
Jeg prøvde å oversette noen linjer på et par av programmene fra gnome cvs og lurte på hvor jeg skulle sende dem. Har prøvd å sendt dem til kmaraas@broadpark.no, men har ikke fått noe svar i løpet av tre-fire dager. Nå kan det jo hende han er på ferie, men det er også mulig at jeg ikke har helt forstått prosedyren. Hvis noen kunne avklare litt, så ville det vært veldig greit.
Hilsen en veldig ivrig Kristian.
[Kristian Berg]
Jeg prøvde å oversette noen linjer på et par av programmene fra gnome cvs og lurte på hvor jeg skulle sende dem. Har prøvd å sendt dem til kmaraas@broadpark.no, men har ikke fått noe svar i løpet av tre-fire dager. Nå kan det jo hende han er på ferie, men det er også mulig at jeg ikke har helt forstått prosedyren. Hvis noen kunne avklare litt, så ville det vært veldig greit.
Har du tatt en titt på URL:http://i18n.skolelinux.no/? Jeg kjenner ikke prosedyrene for gnome, men håper det kan stå noen tips på de sidene. Ellers, så kan det hende at du får mer svar på i18n-no@lister.ping.uio.no, som er listen for både bokmål og nynorsk-folket.