Hei.
Jeg holder på å oppdatere bokmålsoversettelsene for GNOME før 2.4.0 og tenkte jeg ville invitere flere til å delta i moroa. Se på http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/gnome-2.4/no/index.html for en oversikt over status per i dag.
Hvis noen har lyst til å ta over enkelte moduler blir jeg veldig glad for det også (60k strenger er litt i meste laget å håndtere alene)
Nynorskoversettelsene har ikke vært oppdatert på et par år så hvis noen har lyst til å gjøre en innsats der ville det også vært flott.
Mvh