* Knut Yrvin knuty@skolelinux.no [2005-04-07 14:37:50 +0200]:
Som jeg dokumenterer har vi fått tilbakemelding om at deamon oppfattes som et ukvemsord. Vi har fått tilbakemelding fra en aktør i markedet hvor dette har blitt brukt mot å bruke Novell desktop.
Dersom noen velger operativsystem ut i fra hva en bakgrunnsprosess tradisjonelt kalles kan de ikke være særlig seriøse i det hele tatt. Og de vil vel neppe synes at "nisse" er noe særlig bedre.
"Linux" er jo også i grunnen et ganske useriøst navn... For ikke å snakke om maskoten.
Eivind