Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:OFFF95DFA0.21EA6105-ONC1256C00.0056C105@akershus-f.kommune.no:
.. heter det jo, og det heter vel arctangens, cotanges, arccosinus osv også ...
Det er dei *gamle* uttrykka, som forhåpentlegvis[1] har gått heilt ut av språket snart.
Javel? Det har ikkje eg merka noko til, i og med at alle lærebøkene eg har brukt på universitetet brukar arcus-. (Rett nok står det ' -1 ' sin x på kalkulatorane mine og i vidaregåandemattebøkene mine.)
Før sa ein «arcus sinus». No seier med «invers sinus» (eller «sinus invers»).
Som rett nok er lett for ein trøytt sjel å forveksla med 1/(sin x).