man, 26.07.2004 kl. 22.36 skrev Åsmund Skjæveland:
Karl Ove Hufthammer wrote:
Ser på språkstatistikken for Gnome 2.8 "http://l10n-status.gnome.org/gnome-2.8/" at Gnome *enno* ikkje har fått oppdatert språkkoden for bokmål frå «no» til «nb».
Stemmer dette?
Det stemmer såvidt eg kan sjå. Har ikkje sett nokon nb.no-filer i GNOME det siste året.
Hva skal til for at dette skal bli riktig? Må en rekke personer involveres, eller er det så enkelt som å endre filnavn eller kopiere filer?
Er Kjartan klar over dette, og har han sagt sitt?
Jeg er litt for fersk som oversetter til å ha fått med meg bakgrunnen, og hva man har blitt enige om, vil noen ta en kort repetisjon (eller sende meg en lenke)?
Sigurd Gartmann GNOME-oversetter