tirsdag 10. september 2002, 23:10, skrev dKnut Yrvin : | Jeg forslår ny utviklersamling i slutten av september eller | begynnelsen av oktober på Ulsrud videregående skole | (Markus har åpen invitasjon til Skolelinux på den skolen). | | Aktuelle helger: | | fre 27. - søn 29. sept. | fre 4. - søn. 6 okt. | fre 11. - søn. 13. okt. | | I(..)
For meg ser det ut til at alt passer. Men det *kan* hende at jeg blir opptatt med barnefødsel den 27. :-)
Axel