Fredag 29. oktober 2004 13:36 skreiv Axel Bojer:
Jeg ser Karl-Ove heller vil ha «systemkurv», men ellers har jeg ikke hørt om noen som foretrekker dette (misvisende, mener jeg) ordet.
Eg har aldri tatt til orde for «systemkurv»; det er «systemtrau» eg føretrekker (på nynorsk). På bokmål har eg inga fast meining, men ein kan gjerne bruka «systemtrau» der òg.
<td>system(ikon)felt</td>
Er det systemikon eller ikonfelt ordet handlar om? (Alvorlig spørsmål.)