Male(r)pensel Axel:
Hmm, ok. Ser male- er lov om bok, men ellers bare maler-. Jeg tenkte at en malerpensel er noe en maler bruker/eier mens en malepensel er noe man bruker til å male med; men man kan jo, litt uformelt, kalles maler om man bruker en pensel, så ... Vi får vel følge ordboka :-P"
Einig. Men kva er korrekt nynorsk? Malepensel (som eg også føler er det rettaste) eller malerpensel?
Lupe "Lupe". Hjelpetekst "Forstørr eller forminsk". (Engelsk: "Zoom in & out"). Bør kanskje forandre hjelpeteksten til "Vis større eller mindre"?
Dette spørsmålet burde vel kanskje stillast i eit anna forum: Kvifor er zoom "forbode" på norsk? Det er innarbeidd hos nokså mange som akkurat dette å gjere *visinga* større eller mindre, utan å endre bildefila. (Må inrømme at eg, kanskje av mangel på fantasi, har brukt "zoom" inne i hjelp-tekstane og i menyen Vis -> Zoom som fører til vala "Vis større" og "Vis mindre").
Kolbjørn