[Andreas Landmark]
148: Omhandler standardoppsettet til Konqueror, og det er vel ikke en i18n-sak ?
Hvordan definerer du i18n-ska?
222: Har merket den som invalid ettersom jeg ikke finner det som er "problemet" i cvs...
Kan det hende at ingen har hentet inn oversetterfilene til vår CVS?
312: Finner ikke denne i cvs heller, invalid.
Samme her?
Videre så er det kanskje på tide med et lite kurs (evnt. tvinge folk til å lese den linken som står i bugzilla når du skal legge inn bugs) om hvordan man skriver bugreports.
God ide.
Vanskelig å skjønne noe når folk bare skriver "dette er dumt skrevet" og ikke skriver hvor eller hvilken fil det kommer fra.
Ja, men det er bedre å få beskjed om at noe er galt, enn at de ikke skal si noe før de har funnet ut hvor feilen skal løses.