[Karl Ove Hufthammer]
Vert desse sende inn til Hunspell (ev. andre), slik at me kan rekna med å få dei automatisk i distroen me brukar?
Jeg har kun sendt dem til alioth, og satser på at noen andre fikser resten. Aner dog ikke helt hva du mener med "sende inn til hunspell". :)