Måndag 5. januar 2009 skreiv Åsmund Skjæveland:
Stoda til GNOME er ikkje fullt så mykje å skryta av lenger, diverre. Ein del av dei siste omsetjingane som har vore lagt inn er ikkje gode nok.
Kva vil det seia? Vert GNOME vedlikehalden i Launchpad eller utanfor?