Laurdag 21. juli 2007 skreiv Axel Bojer:
Hvorfor ikke bare «Angre» om «Visk inn»?
«Angre» er brukt i så mange andre sammenhenger. Dessuten hadde jeg moro av å lage en liten vri på navnet.
Hm, ja ...
Eg synest «Visk inn» er eit godt uttrykk for denne funksjonen.