On Fri, 13 Sep 2002, Axel Bojer wrote:
... Og hva sier vi til «slot» Så Noen (Gaute?) hadde prøvd med «skuff». Det gjelder vel f.eks pcmcia-inngangen. Kan vi bare kalle det en inngang? Eller finnes det noe bedre ord?
På stasjonære maskiner kalles det «spor» eller «kortplass». På bærbare passer ikke «spor» så godt, men «kortplass» er greit forståelig.