On Tue, 19 Mar 2002, Karl Ove Hufthammer wrote:
Axel Bojer axelb@start.no wrote in news:20020318230137.8D30A87E0@smtp1.powertech.no:
2: Er foot line det samme som footer/footnote (fotnote) ?
Nei. Footline = fotlinje. For øvrig er ikkje footer og footnote det same heller.
Footer = bunntekst (nederst på hver side) Footnote = fotnote (nederst på én bestemt side)
3: Contekst menue ? (Kontekstmeny?)
Kontekstmeny, ja.
Eller omgivelsesmeny, som Knut foreslo?