j
k
j a
j l
Axel Bojer skreiv:
Hei! I OOo er det kommet til en ny funksjon, nemlig at man kan ha en strek *over* ord i tillegg til gjennomstreking og understreking (som vi har kalt det i OOo). Hva ville dere ha kalt dette?
Hei!
I OOo er det kommet til en ny funksjon, nemlig at man kan ha en strek *over* ord i tillegg til gjennomstreking og understreking (som vi har kalt det i OOo). Hva ville dere ha kalt dette?
Overstreking.
Back to the thread
Back to the list