j
k
j a
j l
On Mon, 21 Jul 2008 17:16:00 +0200, Petter Reinholdtsen pere@hungry.com wrote:
[Kjetil Torgrim Homme] ..."krok" som i "nook" eller "cranny"? Der mistet du meg. :)
[Kjetil Torgrim Homme]
"krok" som i "nook" eller "cranny"?
Der mistet du meg. :)
Avkrok, hjørne...
Back to the thread
Back to the list