Fredag 22. februar 2008 skreiv Karol Ptasinski:
>(åpne i)=> bakgrunnsfane, ny fane i bakgrunnen, i bakgrunnen.
Synest alle er bra. Og me har vel brukt dei tidligare òg.
Noen av de som er bedre enn andre? Har oversatt noen utvidelser til Firefox som bruker denne funksjonen og har endret på dette ordet flere ganger uten å bli helt fornøyd.
Det kjem vel an på samanhengen kva som passar best, men «Opna i bakgrunnsfane» synest eg i utgangspunktet er best.