torsdag 13. mai 2004, 18:25, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Torsdag 13. mai 2004 18:18 skreiv Axel Bojer:
Legger det inn i ordlista, så får vi heller endre det om det skulle vise seg at andre idéer dukker opp ...
Me har forresten brukt ordet ganske lenge i KDE. Du finn det i kontrollsenteret ein plass.
Da burde jo denne oppføringen være rutine :-)
er:
<tr> <td>accessability</td> <td>tilgjengelighet</td> </tr> ok?
På engelsk er det «accessibility», ikkje «access-a-bility».
Ah. Lurte litt på det, ja, siden det bare sto det engelske ordet i ordbøkene, men tenkte kanskje det var «dataspråk». Legger altså begge de engelske ordene inn da ...
Hilsen Axel