Måndag 10. november 2008 skreiv Kjetil Torgrim Homme:
: Offisielle helligdager
weekend "Arbeidernes internasjonale kampdag" weekend on 1.5
eg ville ha korta dette ned til "Arbeidernes dag".
Eg prøvar å bruka dei mest «offisielle»/lange namna, so eg lar denne stå.
eg ville teke med "Fetetirsdag" også, det brukte i alle fall vi å markere med rømmegraut kvart år :-)
Fetetirsdag lagt til.
"Sommertid" on last sunday in march "Vintertid" on last sunday in october
"{Sommer,Vinter}tid starter", ville eg skrive.
Har endra det.