Hvis ingen protesterer i løpet av 24 timer, så setter jeg igang med å
bestille prosjektplass i morgen. Alle som er interessert i å bidra bør skaffe seg konto på alioth. Det gjelder så vidt jeg har registrert i alle fall følgende personer:
Har ingen protester mot dette. :)
Torstein Hernes Dybdahl Leiv Hellebø
Vet Leiv gjorde en jobb med å studere hva som kan gjøres med ordlistene. Skal ta en titt på det igjen.
Rune Kleveland Tollef Fog Heen (debian-pakker) Kjartan Maraas (redhat-kontakt)
Torstein, du sa deg villig til å koordinere dette. Kan du ta holde i dette arbeidet og sørge for at det blir framgang hvis jeg får fikset alioth-prosjektet? Det innebærer å ta initativet for å få alle de andre som har meldt sin interesse til å gjøre noe. En god start er å importere kildekoden i CVS/SVN, hente patcher fra debian/redhat/etc og kontrollere om disse er noen som bør tas i bruk av alle, og antagelig dra prosjektet alene en god stund fram til flere ser at det skjer noe.
Jeg er fremdeles villig til å gjøre et forsøk på å koordinere dette. Må nok se mer på hvordan ordlister er bygd.
Det er forresten mulig at Rune Kleveland har byttet mailadresse siden sist. Jeg minnes at jeg fikk en mail i retur fra ham. I så fall må han vel ringes opp igjen for å hente ut en oppdatert mailadresse. Det finner vi ut etter hvert.