Hei. Eg har ein del oppdateringar til den nynorske omsetjinga av KDE. Er det slik at filene fyrst skal sendast til nokon som kan leggje dei opp på Skulelinux-tenaren, og sidan hjå KDE, eller korleis fungerer dette?
Eg har tenkt å halde fram med dette, så eg lurer også litt på korleis det fungerer med SVN-kontoar. Er det berre koordinatorane som har dette, og så sender omsetjarane det dei har omsett til dei, eller?
Mvh, Eirik U. Birkeland