Hei
Dette har lagt på meg. Eg skal prøve å få oppdatert omsetjingane våre i CVS-en så snart som mogeleg.
Helsing Håvard På 6. jul. 2004 kl. 14.10 skrev Knut Yrvin:
Statistikken ser litt utdatert ut hvor våre oversettelser er 100%, men ikke i debian-installer :-)
http://people.debian.org/~seppy/d-i/translation-status.html
- K
i18n-no mailing list i18n-no@lister.ping.uio.no https://lister.ping.uio.no/mailman/lister.ping.uio.no/listinfo/i18n-no