-----BEGIN PGP SIGNED MESSAGE----- Hash: SHA512
Det er jo mulig å legge den hos Debian da. Den vil jo da se ut som en Debian-liste, men det er ikke noe i veien for at den forblir generell som i dag selv om den ligger på Debian-domenet.
Sent with Proton Mail secure email.
On Tuesday, June 2nd, 2026 at 22:03, Karl Ove Hufthammer via l10n-no l10n-no@lister.huftis.org wrote:
Hei!
Har dessverre triste nyheiter om denne e-postlista, l10n-no.
Eg har sidan 2020 hatt lista køyrande på mitt eige domene, og som erstatning for dei tidlegare norske i18n-listene (i18n-no, i18n-nn, i18n-nb, i18n-sme). Men no har e-postleverandøren min varsla at dei frå 21. juli i år ikkje lenger vil tilby diskusjonslister (ja, det var veldig kort varsel!).
Denne lista vert derfor snart lagd ned. Eller helst flytta. Så spørsmålet er om det er nokon som kan husa e-postlista? Helst på nokolunde moderne arkitektur (eks. Mailman 3?) og over lang tid (så me slepp å flytta igjen med det første). Eg kan henta ut komplett listearkiv og medlemsliste. Eg har òg arkiv for dei eldre i18n-listene liggande.
-- Karl Ove Hufthammer _______________________________________________ E-postlista l10n-no http://lister.huftis.org/listinfo.cgi/l10n-no-huftis.org