Hvordan går det med oversettelsen av desktop og kdelibs? Har noen andre grepet roret da Øystein lurer på om noen andre kan gjøre dette i helga?
mvh Knut
-----Opprinnelig melding----- Fra: Øystein Skadsem [mailto:oskadsem@start.no]
Tenkte jeg skulle si fra at selv om jeg står som siste oversetter av både desktop og kdelibs, må gjerne noen andre ta dem. Jeg er redd jeg ikke får tid til så mye i helgen. Sier fra fordi jeg kvier meg for å starte på noe andre har tatt, fordi det er så dumt å gjøre ting dobbelt. Men kdelibs og desktop må oversettes hvis vi skal skipe bokmål med kde 2.2.1.