[Axel Bojer]
Vet ikke om jeg rekker det heller, men jeg skal forsøke. Det hadde blitt minst dobbelt så mange nye ord.
Ja. Hvis ingen rekker det i løpet av en uke, så foreslår jeg at vi gir ut det vi har nå, og tar resten senere.
Det som ikke er gjort er å gå igjennom listen med omstridte ord, for å fjerne de som ikke skal være med i stavekontrolldatagrunnlaget.
Var ikke det den lista du sendte på e-post her og som jeg svarte på?
Aner ikke. Tror det var godkjente ord og ikke omstridte ord. Men noen må oppdatere datafilene. Det holder ikke med en debatt på mail.
Vennlig hilsen,