On Thursday 13. March 2014 10.08, Gisle Hannemyr wrote:
“Creative Commons”
Vi har fått et innspill om at disse bør byttes ut med norske sitattegn:
«Creative Commons»
Går det an å få høre hva slags oppfatninger det finnes i i18n-no miljøet om dette spørsmålet?
Jeg bruker konsekvent norske sitattegn når jeg oversetter.