[Hans F. Nordhaug]
PS! Inntil videre ønsker jeg at noen (gjerne meg selv++) har hovedansvar for å sende inn og oppdatere po filene i vår SVN (slik som det tidvis har fungert for KDE og DI).
Innsending til KDE gjøres best ved å skaffe seg skrivetilgang til kildekodetreet hos KDE. Gaute og jeg har slik tilgang, usikker på hvem flere. Husker ikke lenger hva som trengs for å få det, men mye godt arbeid i KDE-prosjektet er typisk det som skal til.
Når det gjelder d-i så er det Christian Perrier som fikser tilgang. Jeg tror alle debian-utviklere kan skrive, samt at oversettere gjerne får tilgang på forespørsel.
Det forutsettes for begge prosjektene at de som sjekker inn for et gitt språk koordinerer med resten av oversettergruppen for språket, slik at det ikke blir rot med innsjekkingene.
Vennlig hilsen,