j
k
j a
j l
Knut Yrvin knuty@skolelinux.no writes:
søndag 17. oktober 2004, 14:04, skrev Axel Bojer: ...Systemikonfelt ... (med varsling)
søndag 17. oktober 2004, 14:04, skrev Axel Bojer:
Systemikonfelt ...
(med varsling)
For «notification» føretrekk eg heller «melding». «Varsel» verkar så alvorleg, liksom :)
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
Back to the thread
Back to the list