On Sat, Aug 11, 2001 at 01:32:55PM +0200, Kjetil Torgrim Homme wrote:
Burde vi standardisere meir nøye enn læreboknormalen? Eg tenkjer spesielt på om vi skal bruke a- eller e-infinitiv. Eg held ein knapp på e-infinitiv sjølv sidan eg er sunnmøring :-) Kløyvd infinitiv er eg ikkje mann til å skrive rett sjølv.
Eg stemmer også for e-ending i infinitiv. Det første arbeidet som har vorte gjort med systemverktøya er men e-ending, som forsovidt også vart gjort av ein sunnmøring...
KDE er vel gjennomført med a-ending, kva med å halde seg konsekvent til e-ending i Gnome?