fre, 28.11.2003 kl. 13.15 skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Fredag 28. november 2003 12:49 skreiv Håvard Korsvoll:
Nisse er jo kjempebra. Eg synest me skal bruka det.
Eg og.
Me har brukt «nisse» 160 stader i KDE 3.2. No har eg lagt ordet inn i ordlista vår òg.
Brukerne vil trenge litt hjelp med nisse-metaforen; det burde vært noen tegninger i dokumentasjonen. :-)