fredag 1. oktober 2004, 22:49, skrev Axel Bojer:
fredag 1. oktober 2004, 22:42, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Fredag 01 oktober 2004 18:17 skreiv Kjetil Torgrim Homme:
(...)
eg vil prøve meg på ein litt annan måte å forklare skilnaden på:
i ein del grafiske element kan ein av bokstavane i eitt av orda vere understreka. dette markerer at brukaren kan trykkje Alt+bokstaven for å aktivere han. dette kallar vi ein "snarvegstast" (engelsk: "accellerator"). det finnest også andre tastekombinasjonar som ikkje er knytta til synlege ord eller grafikk, og dermed fungerer alltid. typiske eksempel er F1 for hjelp og Ctrl+S for å lagre. slike tastar kallar vi "snøggtastar".
Fin forklaring.
Takk!
La inn kjetils forklaring også, bokmålifisert, siden det altså er det jeg skriver :-)
-Axel