Petter Reinholdtsen skrev:
[Håvard Korsvoll]
Problemstillinga for meg no er kor vi skal ha denne databasen. Vi har spell-norwegian på alioth, men om vi kan få installert speling.org på alioth, det veit eg ikkje.
Alioth tilbyr mysql-database på forespørsel, så hvis det er det som brukes, så skal det fungere. PHP og CGI skal også være mulig, tror jeg.
Berre for å presisere. speling.org brukar ikkje databasar, men lagrar alt i tekstfiler. Vi er difor ikkje avhengig ein databaseinstallasjon.
Håvard