Hei alle som er interessert i det norske ordlistearbeidet.
Eg har jobba litt i det siste med å få opp eit system som kan vedlikehalde dei norske ordlistene. Det eg har sett på er systemet til Jacob Sparre Andersen, speling.org [1]. Eg har installert det på mi maskin og har begynt å få forståelse for korleis det fungerer.
Det som kan gjerast med dette systemet er at vi importerar alle orda i dei ordlistene vi har, så kan folk melde seg på som korrekturlesar av ordlista. Dei vil då få tilsent eit visst tal ord på e-post som dei så godkjenner eller forkastar. Ein kan også tilføre meir metainformasjon for kvart ord slik at det er mogeleg å bygge meir intelligente ordlister. Denne e-posten returnerer ein så og systemet vil automatisk importere dei korrekturleste orda. Ein kan også sende e-post til den same adressa for å tilføre nye ord.
Problemstillinga for meg no er kor vi skal ha denne databasen. Vi har spell-norwegian på alioth, men om vi kan få installert speling.org på alioth, det veit eg ikkje. Vi kan bruke developer.skoleinux.no. Der må vi få nokon med root-tilgang til å installere speling.org og så opprette rammeverket for bokmål og nynorsk (to enkle kommandoar). Det tredje alternativet er å bruke maskina til SSLUG[2] der dei danske og færøyiske ordlistedatabasane ligg. Der er oppsettet allereie klart. Eg vil trenge ein konto på maskina så eg har mulighet til å administrere systemet.
Eg synes det siste alternativet vil vere det beste. Då er det opp til Jacob Sparre Andersen om vi får lov til å ha våre ordlistedatabasar på deira maskin.
Helsing Håvard
[Håvard Korsvoll]
Problemstillinga for meg no er kor vi skal ha denne databasen. Vi har spell-norwegian på alioth, men om vi kan få installert speling.org på alioth, det veit eg ikkje.
Alioth tilbyr mysql-database på forespørsel, så hvis det er det som brukes, så skal det fungere. PHP og CGI skal også være mulig, tror jeg.
Vi kan bruke developer.skoleinux.no. Der må vi få nokon med root-tilgang til å installere speling.org og så opprette rammeverket for bokmål og nynorsk (to enkle kommandoar).
Jeg synes alioth er et bedre alternativ, da det gjør at ordliste-prosjektet der har alt samlet.
Det tredje alternativet er å bruke maskina til SSLUG[2] der dei danske og færøyiske ordlistedatabasane ligg. Der er oppsettet allereie klart. Eg vil trenge ein konto på maskina så eg har mulighet til å administrere systemet.
Dette høres ut som et veldig godt alternativ det også, forutsatt at vi da får Noen Andre(tm) til å vedlikeholde programvaren, slik at vi får del i forbedringer gjort for det danske og færøyske ordlistesystemet. Hvis det ikke er tilfelle, så tror jeg det er en fordel å samle alt på alioth.
Eg synes det siste alternativet vil vere det beste. Då er det opp til Jacob Sparre Andersen om vi får lov til å ha våre ordlistedatabasar på deira maskin.
Håper han sier ja. Tror han har sagt seg villig til å gjøre dette tidligere. :)
Petter Reinholdtsen skrev:
[Håvard Korsvoll]
Problemstillinga for meg no er kor vi skal ha denne databasen. Vi har spell-norwegian på alioth, men om vi kan få installert speling.org på alioth, det veit eg ikkje.
Alioth tilbyr mysql-database på forespørsel, så hvis det er det som brukes, så skal det fungere. PHP og CGI skal også være mulig, tror jeg.
Berre for å presisere. speling.org brukar ikkje databasar, men lagrar alt i tekstfiler. Vi er difor ikkje avhengig ein databaseinstallasjon.
Håvard
Håvard Korsvoll skrev:
Hei alle som er interessert i det norske ordlistearbeidet.
Jeg lytter med på i18n-no, så det er ikke nødvendigt at inkluderer mig eksplicit blandt modtagerne.
Det tredje alternativet er å bruke maskina til SSLUG[2] der dei danske og færøyiske ordlistedatabasane ligg. Der er oppsettet allereie klart. Eg vil trenge ein konto på maskina så eg har mulighet til å administrere systemet.
Eg synes det siste alternativet vil vere det beste. Då er det opp til Jacob Sparre Andersen om vi får lov til å ha våre ordlistedatabasar på deira maskin.
Det er i orden. Vi kan ordne kontooprettelsen udenom listen her.
Jacob