Flerbrukeroppsett?
Tilbake ved utgangspunktet :-) Det ordet er som sagt oppteke, for me omtalar allereie Linux som eit fleirbrukarsystem, i ei anna tyding enn «multihead».
Mangehodet oppsett? :-)
Flerstasjonsoppsett - flere arbeidsstasjoner på samme tjener ...
Dette er ikkje det same som eit tynnklientoppsett?