[Keld Jørn Simonsen]
Hmm, jeg mener at tall her skal formateres som det er kotyme innen for norsk bankvesen og i finansprogrammer mm. Dvs med punktum som tusenskiller.
Har du eksempler på dette? Jeg kan ikke huske å ha sett beløp med punktum som gruppeskiller på norsk.
Jeg mener dette er uavhengig av hvad vi bestemmer skal være gjeldende for tall i almindelighet.
Javel. Da tok jeg feil i at vi var enige om å bruke en formatteringsregel for tall.