On Fri, 2004-01-02 at 18:39, axelb@skolelinux.no wrote:
Partisjon er opptatt, og har en bestemt betydning. Volum er noe annet enn partisjon. Et volum inneholder gjerne flere partisjoner, og kan spenne over flere harddisker.
Da burde "lagringsenhet" duge, da ... :-)
nei, det vert for konkret. eit volum er den logiske samlinga med diskplass som inneheld eit filsystem eller andre data.
og som sagt, ordet "volum" har vore brukt på Macintosh sidan AppleTalk vart introdusert i 1985. (eg er ikkje sikker på kva tid den fyrste norske omsetjinga av MacOS kom.)