On Sun, 2004-08-29 at 20:32 +0200, Bjørn Steensrud wrote:
søndag 29. august 2004, 20:34, skrev Åsmund Skjæveland:
Eg har spurt om dette før, men finn ikkje svaret.
Korleis skal "Distinguished Name (DN)" omsetjast? Henta frå LDAP-dialogane til Evolution.
Entydig navn, eller unikt navn, ble vi visst enige om en gang i månedsskiftet jan/feb.
"unikt namn" vart vi vel einige om utgjekk? "eintydig" eller "distinktivt" var konklusjonen slik eg forstod det.
"DN" er jo en teknisk term mer enn en beskrivende term, og betegner en entydig nøkkelverdi. Jeg har ikke sett på dialogene, men hvis det står Distinguished Name (DN) foreslår jeg Entydig navn (DN) slik at det vises tydelig hvilken LDAP-term det dreier seg om.
einig i at "(DN)" må behaldast viss dette skal vere forståeleg :-) med "distinktivt namn" er vi kanskje så nærme originaltermen at ein kan la vere.
eg køyrer Evolution 1.5.92, og trur berre omgrepet førekjem i dialogen
Authentication
Log in method: [Anonymously Using e-mail address Using distinguished name (DN)] Login: [_____________________________]
foreslår "Oppkoplingsmetode", "anonym" og "oppgje ..."