On Thu, 9 Aug 2001, Karl Ove Hufthammer wrote:
on 08 aug 2001 19:04:29, Herman Robak hermanr@student.matnat.uio.no:
"page layout" er oversatt med "sideutseende". Jeg byttet det ut med "sidebrekking".
Sideoppsett?
Bedre!
Sideutforming? Sideformgivning? Sideutlegg?