[Kjetil Sørlund]
Er det i tide no, mon? 😉
Eg har gått over nynorsk og trur eg har landa den greit.
Jeg vet ikke, men håper det. Jeg er ikke involvert i å kopiere oversettelser fra Weblate til Debian-pakkene, men antar det vil bli en ny versjon av d-i før endelig utgave, og at denne vil inneholde de siste oversettelsene.
Godt jobbet. :)