* Klaus Ade Johnstad klaus@skolelinux.no [2007-12-29]:
I kde når jeg høyreklikker, så kan jeg velge "Lag ny->Mappe", når jeg gjør det så blir jeg spurt om "katalognavn", forvirrende.
Ja, det var forvirrende. Jeg tror jeg prøvde en finne teksten "katalognavn" da du sendte denne meldingen for lenge siden - uten hell. Karl Ove, kan du bekrefte at dette er fikset i gjeldende oversettelse?
Hans