[i18n-nn] Usikker på oppdeling av timar, minutt og sekund
Torstein Adolf Winterseth
21 Mar
2010
21 Mar
'10
10:19 p.m.
Hei
Eg omsett Brasero, eit brenneprogram til GNOME, og lurer på koss ein
deler opp estimert tid på forma «HH:MM:SS». Skal eg bruke punktum,
slik klokkeslett blir oppdelt, eller kolon?