on. den 01. 08. 2012 klokka 02.17 (+0100) skreiv Johnny Solbu:
On Tuesday 31 July 2012 20:36, Karl Ove Hufthammer wrote:
Emne: Please translate Amarok for the 2.6 release
Jeg har oversatt det jeg kunne og latt 13 linjer være igjen da jeg ikke vet hva enkelte ord skal oversettes med. Kan noen gå over og kontrollere?
Er det foresten Lufthammer som skal ha po-filen?
Takk (og namnet er Hufthammer). Send helst til e-postlista, så kan nokon der sjekka inn fila (eg har no gjort det). Og kjør alltid «svn up» før du redigerer PO-filene (versjonen din var frå 20. juli, og PO-fila i SVN var oppdatert (fletta med siste malversjon) etter det). Og send helst «poediff»-diffar, ikkje fulle filer.