NUUG kan helt sikkert ta inn lista på lists.nuug.no som kjører Mailman 3, vi har vel også tilbudt det ved tidligere flytting.
Vi hører nok fra Solbu snart tenker jeg :-)
Mvh,
Thomas Gramstad
On Tue, 2 Jun 2026, Karl Ove Hufthammer via l10n-no wrote:
Hei!
Har dessverre triste nyheiter om denne e-postlista, l10n-no.
Eg har sidan 2020 hatt lista køyrande på mitt eige domene, og som erstatning for dei tidlegare norske i18n-listene (i18n-no, i18n-nn, i18n-nb, i18n-sme). Men no har e-postleverandøren min varsla at dei frå 21. juli i år ikkje lenger vil tilby diskusjonslister (ja, det var veldig kort varsel!).
Denne lista vert derfor snart lagd ned. Eller helst flytta. Så spørsmålet er om det er nokon som kan husa e-postlista? Helst på nokolunde moderne arkitektur (eks. Mailman 3?) og over lang tid (så me slepp å flytta igjen med det første). Eg kan henta ut komplett listearkiv og medlemsliste. Eg har òg arkiv for dei eldre i18n-listene liggande.