Axel Bojer axelb@start.no skreiv i innlegget news:1029776060.3d6122bcd4ffc@epost.start.no:
... da endrer vi på rekkefølgen (så på det nå, du har rett. Overså det ... Rettet en del andre lignende inkonsekvenser/feil) mao: pink=lyserosa, light pink=rosa ok?
Ja. Eg har allereie retta det.
- det heiter signalrød men rosenrødt
Hmm. Rød eller rødt? I og for seg det samme for meg. Kanskje «rød» er litt bedre?
Eg synest det. Elles måtte me begynna å bruka fargar som «gult» òg. Eg har fiksa det for alle dei inkonsekvensane eg fann.
- det er *tre* 'lys papaya'-fargar, men ingen 'papaya'
Jeg har, for å være erlig, vanskelig for å se forskjell på dem. Men det ser ut som «lys papaya 2» er den mørkeste.
Lys papaya *3* er den mørkaste.
Skal vi kalle den bare «papaya»?
OK. Men kanskje nokre *heilt* andre namn for dei andre?
- lys xxx og mørk xxx er upassande fargenamn
Uenig, «en lys pistasjfarge» er da veldig beskrivende.
I nokre tilfelle er dei OK, men me bør *helst* prøva å finna andre namn.