Petter Reinholdtsen skrev:
[Axel Bojer]
Det er ein god idé. Denne helga er eg dessverre oppteken. Eg har høve mandag til torsdag neste veke viss vi startar klokka 1800 og ikkje held på så veldig lenge.
Ditto :-)
For min del er tirsdag opptatt, mens jeg håper resten av uka er forholdsvis ledig. Tror vi skal klare oss med maks en times møte. Skal vi si mandag eller onsdag? Har et møte neste uke som ikke er plassert ennå, men håper vi unngår kollisjon.
Onsdagen er jeg opptatt, så da foreslår jeg mandag.
Blir det bare oss tre? Noen som melder seg frivillig til å lage referat?
*host* hvis ingen andre kan ... men er rimelig opptatt på alle fronter, så er glad om en av dere hadde anledning :-) Et punkt forøvrig bør være om pressemeldinga, etter at innspillene er tatt med, er klar til utsendelse - og til hvem!
(Forresten er bildet øverst en død lenke - litt irriterende, hva skulle vært der?)
Jeg tror det skulle vært en logo ala URL:http://da.speling.org/.
Nettopp en av oss (tm) får vel laste ned den og legge den i rotmappa en dag da :-)
Jeg har forresten gått igjennom de synonymordlista for bokmål, og tror nå alle synonymene er sendt inn til korrekturlesing. Dvs. at fra og med i morgen kan thesaurus-nb.txt genereres rett fra no.speling.org, og jeg vil slutte å vedlikeholde den manuelt.
Flott :-)