On Thursday 29 August 2024 13:27, Hans Fredrik Nordhaug wrote:
men brønn synes jeg ikke er noe godt ord.
Der er jeg uenig. Jeg hører stadig vekk folk bruke «pakkebrønn» fremfor «pakkedepot» på norsk.
De eneste gangene jeg ser bruk av «pakkedepot» er i diskusjoner som dette om hva man kan bruke.