On Monday 05 November 2007 18:59:20 Karl Ove Hufthammer wrote:
Sven Harald Sirius Klein Bakke:
Eg veit ikkje. Spør på den engelske e-postlista, du.
"Feilen" finnes ikke lenger. Nå må vi bare bli enige om hvordan vi skal liste opp oversettere.
Er det noko usemje om dette, då?
Som Axel skrev i første e-post så diskuterte Axel og jeg litt om vi burde gå over til å ha dette på oversettelsesfanen:
Send tilbakemeldinger til: i18n-no A lister ping uio no
Oversettere: navn a navn b navn c osv.