* Keld Jørn Simonsen keld@dkuug.dk [2004-02-18 11:26:47 +0100]:
On Wed, Feb 18, 2004 at 11:15:14AM +0100, Eivind Tagseth wrote:
Men her har man tross alt eksplisitt bedt om en 12-timers klokke (%I), så hva skal da skje? Skal den vises som en 24-timers klokke likevel?
Jeg synes det.
Kan evt brukes til å skrive forskjellige formater for tid, slik
18:14:20 18.14.20
Dette blir forferdelig rotete og ulogisk. I man-siden for strftime kan man for hver konverteringsspesifikator lese betydningen av de. For de spesifikatorene som endrer seg avhengig av locale står dette spesifisert, og dermed tror jeg vi vil skape mye forvirring ved å endre betydningen av andre. I tillegg er vel dette noe som vil kreve en kode-endring.
Eivind